He decidit que vull menjar-me el món amb tu

Et necessito. Tu ets diferent, ets molt més que qualsevol altre. Quan em llevo cada matí i veig el teu missatge de bon dia un somriure esbossa la meva cara d’ adormida. Pensar que et veuré fa que ,de bon principi, ja m’aixequi amb el peu dret. No ho entenc, perquè amb tu tot és tan... com ho diria? Tan perfecte... I mirar-te als ulls i dir-te un t’estimo amb la mirada i que tu me’l tornis amb un somriure a centímetres dels meus llavis.

 Quan arriba el moment de les carícies em desfaig als teus braços, i arriba un instant que pares i jo, tímida, et demano que me’n facis unes miques més. Som envejables: tu i jo, jo i tu. Sona bé oi? 
Recordo que un dia qualsevol em vaig apropar a tu i et vaig dir fluixet a l’orella: 

Saps una cosa? He decidit que vull menjar-me el món amb tu. 


Carla Riera Ruiz

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars